Friday 12 April 2013

Lagi Luas Video Seks Disebar, Lagi Banyak Dapat Pahala....Hadi Awang Ni Betul Ke Tidak???


UG tak sangka kenyataan yang dikeluarkan, keluar daripada mulut seorang pemimpin parti yang memperjuangkan Islam... Hadi Awang berkata selagi gambar dan video seks yang tersebar yang didakwa dengan pemimpin parti itu tersebar, maka pelaku tersebut akan mendapat pahala...itu pun jika pelaku tu BUKAN dia...jika pelaku tu ADALAH dia?? Hadi Awang nak keluarkan kenyataan ape pulak??



PAS menganggap penyebaran gambar dan DVD lucah yang dikaitkan dengan pemimpin kanan parti itu sebagai fitnah dan bukan masalah besar kepada parti tersebut.

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata perkara itu tidak serius dan pemimpin kanan yang dianggap yang menjadi mangsa fitnah itu tidak perlu memberi penjelasan kepada parti kerana banyak lagi perkara lain yang perlu dibuat ketika ini.

"Kita (PAS) anggap itu satu fitnah. Lagi lama dia siar, lagi pahala banyak dapat kepada dia (pemimpin itu). Kita yakin benda itu tidak benar dan dia siar, dia berdosa, biarlah dia siar lagi luas lagi banyak dapat pahala," katanya kepada pemberita.



3 comments:

  1. Hahahaha..... pelaku video lucah dapat pahala. Senyum panjang Stopa....

    ReplyDelete
  2. PAS dah tak pentingkan ugama lagi. Mereka bertuhankan kerusi PM Malaysia. Cakap bodoh camni senanglah: Kalau video pelajar sekolah melakukan seks di sekolah wujud. Pasti pelajar itu paling tidak pun di buang sekolah.

    Ini lagi hal besar. Parti yang bertopengkan ugama dah buang topeng. Nampak syaitannya.

    Hadi dan PAS hidup dalam dunia haiwan agaknya.

    ReplyDelete
  3. Pengumuman penting. Haji Hadi dah mula tolak hukum hudud. Ia anggap perkara berzina tidak lagi penting dan remeh. Sekarang kita dah tahu siapa sebenarnya yang tolak hukum hudud PAS. Bila kena batang hidung sendiri, hukum hudud jadi double standard. Macam mane nak tegakkan islam kalau dah macam nih.

    ReplyDelete