Thursday 21 March 2013

Lagi Beberapa Jam.....Tunggulah Nasib Kau Anwar....


Sekarang tinggal lagi lebih kurang 6 jam untuk Anwar Ibrahim menarik balik tuduhan beliau keatas Blog Papa Gomo serta membuat permohonan Maaf dan juga berundur dari pentas politik. 6 jam dari sekarang ini berkemungkinan besar seluruh dunia akan mengetahui siapa Anwar Ibrahim yang sebenar.

Untuk makluman semua video yang berada ditangan Papa Gomo cukup jelas dan turut mempunyai AUDIO yang jelas percakapan Anwar Ibrahim dan mangsa liwat. Ianya juga terbahagi kepada dua video iaitu.



1) Rakaman sebelum remaja tersebut diliwat yang mana seperti paparan gambar diatas.
2) Rakaman sulit didalam bilik hotel yang memaparkan adegan SEKS antara Anwar Ibrahim dan mahasiswa dari Sabah.

Video berwarna, Paparan jelas dan juga mempunyai AUDIO yang berada didalam simpanan Papa Gomo. Gomo sudah menayangkan klip video ke 1 iaitu perbulan Anwar Ibrahim dan remaja yang diliwat pada beberapa rakan Blogger seperti RBF Online, Gerakan Anti PKR, Parpu Kari, Medan Info Kita, The Flying Kick, Gelombang Wangsa Maju, Mega Bidaman, Badut Rakyat, Gelombang Rakyat.

Video ke 2  rakaman sulit Anwar Ibrahim meliwat mahasiswa pula telah pun Gomo pertontonkan kepada rakan blogger Mega Bidaman, Gelombang Wangsa Maju, seorang Wartawan media penyiaran dan juga kepada seorang pemimpin kanan PAS.

Terus terang Gomo katakan klip video pertama akan membuatkan sesiapa yang melihat dan mendengarnya akan MUNTAH HIJAU. Klip video kedua pula Gomo yakin akan ada yang pengsan dan melopong mulut sampai tidak mampu untuk meluahkan apa apa selain dari Cacian dan Makian kepada Anwar Bin Ibrahim.

Mana kan tidak video kedua itu dengan paparan dan audio nya mempamerkan rintihan dan rayuan mahasiswa tersebut yang diliwat Anwar Ibrahim. FIRST TIME diliwat menyebabkan mahasiswa tersebut meratap kesakitan yang teramat sangat.

Sekali lagi Gomo mengharapkan Anwar Ibrahim akan segera berundur dari pentas politik kerana jika paparan video ini dikeluarkan maka AIB yang datang akan membuatkan Wan Azizah, Nurul Izzah serta menantu Anwar Ibrahim iaitu suami kepada Nurul Izzah tidak akan mampu menjawap segala galanya.
 
Klik PAPA GOMO untuk selanjutnya.

No comments:

Post a Comment