Friday 22 March 2013

Papa Gomo Dipukul Pencacai Anwar??



Hari ini, Utusan Malaysia telah mendedahkan wajah seorang individu yang disyaki pengendali blog PapaGomo berikutan pendedahan video liwat Anwar Ibrahim dengan pelajar yang berasal dari Sabah oleh blog tersebut. 

Akibat itu, hari ini individu tersebut yang dipercayai pengendali blog PapaGomo seperti yang dikeluarkan oleh Utusan Malaysia di datangi dua lelaki yang menaiki motosikal berkuasa tinggi. Salah seorang daripada lelaki yang menaiki motosikal tersebut memukul individu yang dipercayai PapaGomo secara melulu.

Berkemungkinan besar, kejadian tersebut  ada kaitan dengan pendedahan video Anwar Ibrahim oleh pengendali blog PapaGomo semalam. Video tersebut yang mendedahkan perilaku homoseksual Anwar Ibrahim bersama seorang Mahasiswa dari Sabah. 

Kejadian insiden individu disyaki pengendali blog PapaGomo di pukul di sekitar Segambut ini telah mengakibatkan berlaku pendarahan di kepala dan beliau sekarang mendapat rawatan di HKL.

Kepada kawan-kawan, kita semua doakan agar PapaGomo selamat dan dilindungi Allah SWT. Jasa beliau cukup besar dalam perjuangan ini. Wasalam. SUMBER.

1 comment:

  1. pengikut2 nuar memang terkenal dgn ganas dan 'gedeber' nya. kejahatan dan kemungkaran dia tu kalau tk boleh ditutup dgn wang, mau ditutup dgn keganasan....huh! Apa pun, semoga Papagomo tetap kuat semangat!

    ReplyDelete