Wednesday 6 February 2013

Hairie Othman Carutkan DS Rosmah...Pas Ajar Ke???


MAKIN TERUK MAMAT NI LEPAS MASUK PAS, HAIRIE OTHMAN MENCARUTKAN PAYUDARA ROSMAH MANSOR !!


Apa pula bala ler PAS ada ahli macam Hairie Othman, bekas pelakon yang menghadapi pelbagai masalah moral dan pernah ditangkap berkhalwat dua kali!

Tu hari, dia menaikkan kemarahan ahli-ahli dan pemimpin-pemimpin PAS berhubung satu kenyataannya yang membalun puak-puak PAS sendiri. Jadi, faham-faham sahajalah, bila dah tak disukai, maknanya, kuranglah pendapatannya daripada ceramah.

Mamat bekas pelakon yang perasan hebat itu, sedang bercita-cita untuk menjadi calon PAS di Pendang menggantikan Dr. Hayati Osman yang dilihat terlalu rapat dengan Azizan Abdul Razak dan tidak disukai oleh Mat Sabu, Mahfuz Omar and the gang.

Jadi, mahu tidak mahu terpaksalah ambil hati para pemimpin PAS dengan sokongan DAP dan PKR.

Cara termudah adalah dengan memperolok-olokkan Rosmah Mansor...

Beradab sungguh ler Hairie Othman, artis yang masuk PAS kononnya kerana dah dapat hidayah tu yer?

Patutlah dia pernah dua kali kena tangkap khalwat dan sekali lari sehingga waran terpaksa dikeluarkan untuk menangkapnya!

Sama macam masalah dia balun anak perempuan orang dulu ler yer?

Alahai....SUMBER


UG : artis, tak laku...masuk Pas...dengan alasan nak pejuangkan Islam...lepas tu sedap mulut hina orang...Pas ajar macam tu ker??


1 comment:

  1. Tak sangka begitu kesat sekali bahasa si Hairie ni!..Wahai Hairie,.. ingat lah pesanan Ulama Habib Umar Al Hafiz..."Manusia akan mati bila2 masa...tetapi tulisan boleh kekal selama lamanya...maka tulislah perkataan yang menyebabkan kita gembira di Akhirat kelak..."

    ReplyDelete