Tuesday 20 November 2012

Rosmah Duduk Tengah Antara Chong Wei dan Isteri...Pembangkang Pulak 'Panas Bontot??'




Satu persatu fitnah dilemparkan ke atas isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor oleh golongan-golongan tertentu yang begitu tidak senang dengan keperibadiannya.
 
Walaupun pelbagai kebaikan melalui amalan kebajikan yang telah dilakukan oleh Rosmah, namun ia sering kali disalah ertikan oleh pihak-pihak terbabit.
 
Terbaru, kedatangan Rosmah ke Majlis Perkahwinan Pemain Badminton Negara, Datuk Lee Chong Wei dikontroversikan hanya kerana kedudukan kerusi beliau berada di antara kedua-dua pengantin.
 
Ada di kalangan pencetus fitnah menyatakan bahawa kedudukan tempat duduk Rosmah di majlis itu adalah atas permintaan isteri pemimpin nombor negara itu sendiri.



Ada juga cerita lain yang menyatakan bahawa Rosmah telah memaksa Chong Wei untuk menempatkan beliau di kedudukan tersebut.
 
Lontaran fitnah sebegini ternyata dilihat sebagai sesuatu yang remeh dimana ia seolah-olah sengaja dicetuskan bagi memberi gambaran imej negatif terhadap Rosmah.
 
Sehubungan itu, persoalan mengenai sejauhmana dakwaan yang menyatakan Rosmah memaksa Chong Wei untuk meletakkan tempat beliau di tengah-tengah hanya boleh dijawab oleh atlit negara itu sendiri.
 
“Saya yang mahu Datin Seri Rosmah Mansor duduk di tengah-tengah antara saya dan isteri,” katanya.

KLIK DI SINI untuk selanjutnya.

UG : Pembangkang 'panas bontot' sebab tak dapat duduk di antara Chong Wei dan isteri..persoalannya, layak ker pemimpin pembangkang nak duduk situ??



No comments:

Post a Comment