Thursday 10 October 2013

3 Penjenayah Mati Ditembak...TAHNIAH PDRM!!!


Kurang empat jam selepas menyamun seorang wanita yang baru mengeluarkan wang di sebuah bank di Bayu Perdana, Klang, tiga penjenayah warga Indonesia ditembak mati dalam kejadian berbalas tembakan di Plaza Tol Sentul Pasar, Lebuhraya Duta-Ulu Kelang (Duke) di sini semalam.

Ketiga-tiga suspek dikenali dengan nama Hendra Rozak, 35, Mohamad Anuar, 39, dan Acun Risky Saputra, 26.

Sebelum itu kesemua suspek yang menaiki sebuah kereta bersama sebuah kereta lain yang kedua-duanya Proton Wira berwarna hitam serta sebuah motosikal menyamun mangsa pada pukul 11.30 pagi.

Dalam kejadian itu, kereta mangsa dihalang di kiri dan kanan sebelum suspek yang menunggang motosikal turun lalu memecahkan cermin kenderaan mangsa dan melarikan wang tunai RM2,000.

Timbalan Ketua Polis Selangor, Datuk Abdul Rahim Jaafar berkata, berdasarkan maklumat, sebuah kereta yang disyaki rakan suspek berjaya dikesan di Plaza Tol Sentul Pasar manakala salah sebuah kereta lagi yang terlibat dalam kejadian samun itu sedang bergerak ke lokasi sama.

Katanya, bertindak atas maklumat itu, sepasukan polis menjejaki kereta tersebut sebelum memintasnya di plaza tol berkenaan.

"Semasa mengarahkan mereka berhenti dan menyerah diri, ketiga-tiga suspek bertindak agresif dengan melepaskan tembakan ke arah kereta polis. Polis yang membalas tembakan itu berjaya menembak mati ketiga-tiga mereka.

"Beberapa lagi rakan mereka yang dipercayai sedang menunggu di dalam sebuah lagi kereta di lokasi kejadian (Plaza Tol Sentul Pasar) telah melarikan diri," katanya ketika ditemui.

1 comment:

  1. Unable to recognize the identity verification for Blockchain registration.
    Are you unable to register your Blockchain account because of identity registration? To open an account in Blockchain your email id is required and other personal details. If you’re dealing with the errors while registration, you must take straight guidance from the elite professionals who are always ready with spectacular solutions and remedies to fix your issues. You can dial Blockchain customer care number 1-888-764-0492. and get connected to the experts immediately. The experts will fix your issue in no time with the utmost guidance. Visit our website-: https://www.cryptophonesupport.com/wallet/Blockchain/
    blockchain support phone number

    ReplyDelete